maandag 12 augustus 2013

Picture*LOVE* #2

Een nieuwe maand, een nieuwe Picture*LOVE*,
naar een geweldig leuk idee van blogger Stephanie van blog Coos-je.

Mijn tweede Picture*LOVE* is deze mooie foto van Concept by Anna.


Het is moeilijk om de mooiste te kiezen uit haar collectie foto's.
Misschien kies ik er nog wel een keer een van haar...
Deze is het nu geworden, omdat de combinatie zwart, wit met een vleugje geel aanspreekt,
de items stuk voor stuk mooi zijn,
omdat ik nog steeds een zwak heb voor krijtborden
en omdat het idee van de kalender op het krijtbord origineel is.
Genoeg redenen dus.
Op een van mijn pinterest borden vind je nog meer inspiratie voor krijtverf.

Het concept van Picture*LOVE* is dat je iedere maand een foto plaatst, met de reden waarom je juist deze foto hebt gekozen en deze doorlinkt naar iedereen die meedoet met Picture*LOVE*.
Mijn eerste editie vind je hier.

Andere bloggers die meedoen met Picture*LOVE* zijn
Coos-je, Miranda, Antine, Conny, Martine, Aggy, Anneke en Elvera.

Wil je ook meedoen ?
Stuur dan een mailtje naar stephaniekoster65@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten