zondag 17 februari 2013

DIY box

Vanaf het moment dat ik het harlekijnpapier van TineK Home zag wist ik meteen dat daar een paar mooie DIY-projecten van te maken waren. Het papier is prachtig! Zie hier het resultaat van het eerste project: een opbergdoos voor wat extra opbergruimte in de werkkamer. Ken je die dozen waar printpapier in zit? Heel handig, omdat ze een deksel hebben. Die gebruikte ik en ik gebruikte spuitlijm om het papier te bevestigen.
Mooi detail is de knoop die ik vastzette met een stukje waxkoord. Van het waxkoord maakte ik verder een lus, die bevestigd is aan de binnenkant van de doos door aan de uiteinden van het koord een knoopje te leggen.



En wat heb jij met het papier gemaakt? Ik ben heel benieuwd!

Ik wens je een fijne zondag en alvast een mooie nieuwe week.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten